tillbaka i stockholm igen

Oj råkade pinga utan inlägg, aja baja bäst att skynda sig skriva något då så inte bloggpolisen kommer och tar mig...

Helgen i Göteborg har varit underbar...
Som sagt vädret, hotellet, stan och alla bloggmänniskor totally fab!... Några surrade jag mer med andra mindre, men man kan inte hinna med allt... Hoppas det blir fler träffar i framtiden, om inte annat får jag väl fortsätta stalka vissa av er tills ni ber mig dra...

Borta bra men HEMMA är ju verkligen bäst, den lilla gossen som inte bjuder på allt för mycket prat ännu. Sade direkt när vi kom in -"Heeeemma!" Så även om han har haft jättekul med så verkade han tycka det var gott att komma hem också...


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh tack för komplimangerna! Va kul att du gillade klänningen och min smyckesdesign...jag säljer smyckena..bara så du vet.
Kram

2007-02-06 @ 00:05:01
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Mia

Anna: Så lite så :)

2007-02-06 @ 18:17:52
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0