sommardojjor

125198-253
Bild: Chloe, louboutin, Gucci, Ralph Lauren, YSL, Prada från saksfifthavenue

Tror vi är många som längtar efter  sommaren... Jag saknar inte bara värmen och solen utan att allt blir så mycket smidigare då. Lättare att gå ut och vara ute länge, folk har tinat upp och vill umgås mer. Det ska grillas på gården och Ulf Lundell kommer med största sannolikhet att sjunga på Skansen...
Jag kommer garanterat att införskaffa fler Wedges, tänk jag som aldrig trodde jag skulle slänga på mig ett par skor med kilklack. Men de är så smidiga att gå i och snygga till jeans och klänning...

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vet inte vad jag tycker om wedges, jag tycker att de ser så klumpiga ut. Men det förvånar mig inte om jag kommer att köpa ett par iaf. :)

2007-02-23 @ 14:01:48
URL: http://modemossen.blogg.se
Postat av: Mia

Mia: köpte ett par förra sommaren och blev "kär" otroligt sköna...

2007-02-23 @ 21:50:23
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0