Så segt

125198-265
Bild: Dramaten

Mannen är fortfarande så hängig och jag är bara sanslöst oempatisk för jag vill hitta på något med min mamma nu när hon är här...
Har ju lovat henne en tur till Dramaten eftersom det ännu inte blivit av, fast nu vet jag inte. 3 timmar Macbeth kanske inte är så lockande precis i dagsläget.

Men det låter ju lovande, inledningsorden på Dramatens hemsida:

Kära publik.

Här på Dramaten försöker vi berätta något väsentligt om mänskligt liv genom att vända saker och ting upp och ner. Paradoxer, överskridanden och drömmar. På teatern finns det plats för allt det som vi önskar oss av livet eller allt det vi helst vill slippa i verkligheten.

Varmt välkommen till Dramaten!

Lite verklighetsflykt är i alla fall jag i behov av...


Kommentarer
Postat av: leopardia

klart att du ska hitta på nåt med mamma. och dramaten är alltid lockande.

2007-02-28 @ 15:17:17
URL: http://leopardia.webblogg.se
Postat av: mia

leopardia: Ja nu är jag sugen ska du veta.

2007-02-28 @ 17:52:06
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0