pumps vid köksbordet

125198-208Bild:Net-a-porter
Från början när de kom gillade jag dom inte alls (tyckte dom var "porriga"), men nu som med så mycket annat när det gått en tid... Så tycker jag att de är ljuvlig vackra....

Nu för tiden så går jag så sällan "ut"  att några Louboutins kommer nog inte att införskaffas, för att enbart trippa om i dem i lägenheten känns inte så lite överkurs... Men för 10 år sedan, ja då,  hade de passat för då tyckte jag det var kul att hänga ute hela nätterna på krogarna kring Stureplan. Med tiden ändras ens intressen och nu går jag knappt ut alls... Inget jag saknar direkt, ibland kan man få något sug och drar med sig en väninna ut, men då blir det oftare på ett rätt soft & lugnt ställe eftersom det ska snackas och surras....
Hur som helst är jag glad att det inte fanns sådana här bloggar när jag snurrade runt, som hängde ut folk som är ute i nöjeslivet, fy vad uselt & ruttet... Jag undrar hur man kan bli så bitter att man fäster sig så vad andra gör & hakar upp sig så ihärdigt....

Kommentarer
Postat av: Käthe

Ett tag sedan jag också var ute. Men vi ska försöka planera in någon nu till våren. :)

2007-02-01 @ 09:31:43
URL: http://kathe.blogg.se
Postat av: Anna

Godmorgon på dig och tack så mycket! Jag försöker få ihop ett lager smycken igen och förhoppningsvis få det sålt.

2007-02-01 @ 09:48:19
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Vanja

Vansinnigt barnsligt och egoistiskt att hänga ut folk på det sättet, och dessutom tycka att det är helt ok. Jag skulle bli ganska lessen om någon kommenterade mej och skvallrade för hela Sverige vem som legat i min säng etc etc för om/när jag vill att folk ska veta berättar jag väl såna saker själv...

2007-02-01 @ 10:26:47
URL: http://creamyvanilla.blogg.se
Postat av: Mia

Käthe: Ja någon gång då och då är aldrig fel...

Anna: Kommer sälja som smör... tror jag:)

Vanja: Lågt, verkligen... Håller med...

2007-02-01 @ 13:49:28
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag älskar de skorna, har varit på g att köpa länge...kanske blir det i vår när snö o slask är ett minne blott?!

2007-02-01 @ 22:01:12
Postat av: Mia

Jag älskar de skorna, har varit på g att köpa länge...kanske blir det i vår när snö o slask är ett minne blott?!

2007-02-01 @ 22:01:33
Postat av: Mia

Mia: Ja det kommer ju en vår snart, lyckliga du om de blir dina...

2007-02-01 @ 23:53:18
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0