ögonskuggan

125198-260
Bilder på min skugga

Ja vad ska man säga, annat än att min man är en mycket go och rar sådan. Jag hade verkligen inte räknat med att han skulle ta sig tid och leta i Londons shoppingdjungel efter den lilla butiken och ögonskuggan som jag så gärna ville ha...
Men han tog sig tid, hittade dit och kom dessutom hem med rätt skugga. Tack älskling!

Pixiskuggan kan användas med torr och fuktig pensel för en mer dramatisk look, i kitet finns även en eyelid base i två nyanser och en pensel. Grundarna bakom märket PIXI är tre svenska systrar varav 2 är makeupartister och 1 är hudterapeut. Märket finns bara i London (vad jag vet) men går att beställa hem via webshopen.
Jag tycker det är coolt med småföretagare som lyckats med sina idéer.

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Grattis (eller vad man säger) till de fina presenterna! Själv måste jag säga att jag haft världens värsta helg, och INGA presenter kan plåstra om de såren, men visst är det kul att få prellisar. Familjen är åter komplett och livet känns genast lite lättare. (Men nej, jag har inte återhämtat mig helt ännu...)

2007-02-26 @ 19:48:00
Postat av: Lärarinnan

Grattis (eller vad man säger) till de fina presenterna! Själv måste jag säga att jag haft världens värsta helg, och INGA presenter kan plåstra om de såren, men visst är det kul att få prellisar. Familjen är åter komplett och livet känns genast lite lättare. (Men nej, jag har inte återhämtat mig helt ännu...)

2007-02-26 @ 20:29:25
Postat av: mia

Lärarinnan: Stackare!!!

2007-02-26 @ 21:47:42
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0