några slinker igenom ändå

Jag har tidigare stoppat alla telefonförsäljare via nix att kunna ringa mig och lura på mig massa skräp. Men några slinker igenom spärren ändå. Som alltid säger jag nej till de flesta men igår vid ett svagare ögonblick tackade jag till en prenumeration på Sköna Hem. 4eller 6 nummer för typ ingenting och det är väl ingen fara, jag gillar ju tidingingen periodvis.
Men det känns ändå så typiskt mej... 
Innan detta generösa erbjudande tackade jag ja att till få hem fantastiska rakhyvlar (till maken)för endast fraktkostnaden. Hyvlarna var värdelösa och nu så vill företaget dessutom att jag ska betala två ggr och har skickat påminnelseavgift fastän det betalades i tid för länge sedan... Suck

Näääe nästa gång säger jag nej, nej och nej innan skräpförsäljarna ens hunnit säga vad det handlar om...

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Jag har samma problem med dessa rakhyvlar men då sånna till mej. Jag hade sagt upp min prenumenation men likt förbannat skickade de nytt paket. Kan säga att jag skickade ett väldigt argt mail. Kan nu meddela att abonemanget ar uppsagt!!

2007-02-27 @ 20:39:43
Postat av: Svägerskan

Varför blir det bara fel då jag postar ett inlägg.... ja ja inget att haka upp sig på... tjingeling!

2007-02-27 @ 20:41:33
Postat av: Anonym

Jag har samma problem med dessa rakhyvlar men då sånna till mej. Jag hade sagt upp min prenumenation men likt förbannat skickade de nytt paket. Kan säga att jag skickade ett väldigt argt mail. Kan nu meddela att abonemanget ar uppsagt!!

2007-02-27 @ 20:41:52
Postat av: Mia

Svägerskan: Surt att man ska behöva bli uppjagad för ett par hyvlar som man inte ens vill ha. Kramar till dig och liten dodidoooos.

2007-02-28 @ 08:02:05
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0