mini spa i hemmiljö

125198-242
Bild: Victorias secret, blush
Egentligen skulle jag helst av allt vilja åka i väg med en god väninna till ett lyxigt spa en hel helg... Få njuta av lugn, vila, behandlingar, bad och champagne...
Men jag skulle inte må dåligt av att fixa i ordning ett litet hemmaspa heller. Då skulle jag kunna tänka mig dusch/badprodukter från Victorias Secrets Garden Collection... Essies mini spa för fossingarna skulle mina tassar behöva... Ett Freeze 24/7 Miracle Kit för ansiktet vore helt rätt. Och slutligen en förhoppningsvis bra handkräm som jag länge har tänkt att jag ska klicka hem...

Är det någon som testat handkrämen?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mezzie

Åhh häärligt helst vill jag med åka på en spa helg allså =)
Hade varit nåt ;-)
Hoppas allt är bra?
Och att du får en trevlig lördag kväll!
Kramisar!

2007-02-17 @ 17:19:43
Postat av: Mia

mezzie: ja ska vi åka ;) Allt är topppenlugnt. Kramii tillbaka

2007-02-17 @ 22:14:53
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0