mannen har lämnat landet

Så har mannen lämnat landet för att roa sig i London... Och jag grååååter av ensamhet och sorg... Näe då, jag gillar att vara själv också plus att han bara är borta över helgen...

Den lille sonen blev däremot lite ledsen... Tänk vad dom förstår de små liven... Så istället för att tala om för liten man att pappa ska flyga bort så är han nu och jobbar... När jag tänker efter så brukar vi ju ofta följa med och vinka av släkt och vänner på flygplatsen, se flygplanet lyfta och sedan dröjer det innan de kommer till oss  igen .
Så visst kan man då förstå att även en mycket liten pojke inte tycker att pappan ska flyga bort...

Gullungen min!
Bild: Googlad

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Ja, så var de borta. Gud, vad roligt, lyxigt, hääärligt de kommer att ha det... Här blev man ensam kvar med - hör och häpna - ett barn med förkylning, hosta, ögon- och öroninflammation samt ett barn med ovanstående + vattkoppor!!! Nåväl, imorgon är det melodifestival igen och det är ju inte så illa...

2007-02-23 @ 12:22:02
Postat av: Käthe

Då får du ha det lugnt och skönt i helgen. :)

2007-02-23 @ 13:22:52
URL: http://kathe.blogg.se
Postat av: Mia

Lärarinnan: Ja jag har tänkt på dig idag, phu hoppas de blir friska snart.

Käthe: Ja verkligen, önskar dig en trevlig helg med

2007-02-23 @ 13:56:33
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0