lördag i götet

Känner mig faktiskt lite desperat som sitter här och bloggar från hotellet i G-Borg, men det blir ett mini inlägg...
Sonen sover och mannen är på relaxavdelningen på hotellet. Jag borde fixa mig i ordning, sitter med blöt handuk på huvudet och så ska vi, familjen hinna äta innan jag ska träffa alla bloggers...

Kommer blogga mer om resan senare, bjuder förmodligen då på en EFTIT (ett foto i timmen) från fredagens resväg. Hotellet är underbart, rummet likaså... Vi har tagit tillvara på dagen idag och så måste jag ju berätta om hur det blev under kvällen ikväll...

I Göteborg är det underbart, vädret, värmen, ja allt helt enkelt...

Ha det gott alla ni...


Kommentarer
Postat av: Anni

Ja, idag visar stan upp sig från sin bästa sida :-) Snart är klockan slagen o ni ska cs alla bloggerskor... själv får jag vara hemma med son, man och melodifestival. Hoppas ni får det riktigt nice!

2007-02-03 @ 16:35:28
Postat av: Rebecka

Det var mycket trevligt att träffas, trots att jag fått helt fel bild om hur du ser ut! :)

Underbart att Götet visade sig från sin bästa sida när just NI var här!!

Msn om du vill snacka mer: [email protected]

2007-02-04 @ 02:13:38
URL: http://veronna.blogg.se/
Postat av: Samira

Det var jättetrevligt att träffa dig. Vi hade det mysigt i vårt lilla hörn ;)

2007-02-04 @ 19:30:33
URL: http://abassifar.webblogg.se/
Postat av: mezzie

Sååå kuuul o träffas igår allså! och hålle rmed förgående talare... hörnet rocka ;-)
Hoppas resan hem gick bra och IMORN så skriver jag om my first day back in schoool ;-9
Kramar i massa!

2007-02-04 @ 20:01:29
URL: http://mezziegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Mia

Anni: Ja helt underbart väder och så vackert ljus ni har utomhus, lycka... Melodifestivalen är inte fy skam...

Rebecka: Ja det var såå kul att träffa dig, även om det blev lite hastigt. Vi höres på msn. :)

Samira: Yes Baby in the corner, very nice...

Mezzie: Jaaa lycka till i morgon :))))

2007-02-04 @ 21:30:30
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0