Bröderna ödlorna

Jaha så har han kommit den minste i klanen, makens goa minsta lillebror, fast han är längst av de tre tror jag...
Min son blev överlycklig och har haft pusskalas hela kvällen...

Det har varit en lyckans dag idag, många fina nyheter och så härligt med besök...

Nu är bröderna ödlorna ute på stan och svingar ett gäng bägare skulle jag gissa...

Jag myser och ser fram mot att inte vara trött i morgon bitti, sonen är i toppform så det är bara att hänga med på alla äventyr som börjar vid sjutiden när solen knappt hunnit stiga upp... Så det är dags att nanna kudden...
125198-241
Bild: IKEA barnpåslakan

Kommentarer
Postat av: Anna

mmm hemmagjord pizza är en favorit =9 Hade du på för nåt gott?
kram o trevlig helg.

2007-02-17 @ 00:36:15
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Mia

Anna: salami, oliver och champinjoner, lite ost...
ha det gott du med

2007-02-17 @ 07:51:52
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0