brandmännen


Bild:Googlad
Inte somnade jag tidigt igår heller, men det är helt ok ändå. De båda bröderna sover gott ännu och verkade ha haft trevligt igår...
Jag fastnade för en repris på Brandmännen. Jag kom på mig själv att småle under hela programmet och efteråt undrade jag vad det är med brandmän egentligen? Är det hjältefaktorn, utstyrseln, stora brandbilen eller hela paketet som gör att man himlar en aning med ögonen när de bjuder på inblick i sitt arbete. För jag gissar att jag inte är ensam, eller?
Fast i detta program hade de även simträning... Ja ja tvååringen gillar ju också brandmän men han är nog mest intresserad av brandbilen medans hans mamma gärna hade sett ett längre inslag med brandmän i tighta badshorts...

Kommentarer
Postat av: ET

Det är väl många kvinnor som är svaga för män i uniform i största allmänhet och under det epitetet faller ju brändmännen in. Kan sedan en man uppenbarligen ta hand om både sig själv och andra så blir han ju inte direkt mindre attraktiv på marknaden.

2007-02-17 @ 11:43:17
URL: http://et2006.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Mmm håller med dej....brandmän & poliser blir jag lite knäsvag av ;)

Ha en fin kväll med schlager!!

2007-02-17 @ 18:59:21
URL: http://veronna.blogg.se/
Postat av: Mia

ET: Säkerligen en hel del män också :)

Rebecka: Detsamma:)

2007-02-17 @ 22:13:12
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0