snart åker vi hem igen


Too Faced Lip InjectionLovely svägerskan står i köket och fixar hemlagad pizza med allt på. Hon och min mans bror hade ordnat allt så fint denna julhelg med god mat, härlig julstämning och massor av julegott. Vi är så glada och tacksamma för allt och att vi fått husera hos dem alla dessa dagar. I morgon åker vi hem, vi har haft en underbar jul men det ska samtidigt bli gott att komma hem igen. Snart är det ju nytt år också, då kommer det vänner över för att fira.

Nu ska vi snart mumsa pizza och titta på film. Ha en härlig kväll.

Bild: På "plumpglosset" Too faced lip injection som faktiskt fungerar, lite, lite grann i alla fall. Jag gillar det, nice konsistens, fint glans och så inbillar vi (jag och svägerskan) oss att läpparna blir en aningens förstorade.

Kommentarer
Postat av: Biibii

Snygg glans i alla fall och jag testade det idag med och nog blir läpparna lite större en aning i alla fall. Dom blänker fiiiiiin iaf!! Tack för den finfina julklappen! Kramisen och jag saknar er redan.

2007-12-28 @ 19:20:58
URL: http://bumblebeezz.blogg.se
Postat av: Sofia

Har
oxå den o mina BLIR större.

2007-12-28 @ 21:20:12
URL: http://nothingbuttrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0