Sankta lucia och morgonbitch

image1126
Min alldeles egen Lucia (maken) har bjudit på frukost denna morgon. Han har varit extra go hela veckan, kanske för att han snart lämnar mig en hel helg alldeles ensam (uhuu uhuu). Synd att jag haft sådant risigt morgonhumör bara och synd att han aldrig stannar tills jag druckit upp mitt kaffe för då blir det alltid bättre igen.

Sorry mannen och du lär göra succe på jobbet idag...


Bilder: På senaste paketen och därefter en monsterlucia, jo mannen det är jag men jag lovar att jag inte kommer att se sådan ut när du kommer hem...

Kommentarer
Postat av: Mannen

Det blir glögg till e.m, flera stycken har varit nyfikna på flaskorna som står i fikarummet....:)PS! Vi får köpa mer kaffe idag, det var ju inte den bästa blandningen i morse....:)

2007-12-13 @ 08:41:51
Postat av: mia dh

Mannen: Kaffe finns det gott om nu;)

2007-12-13 @ 12:34:23
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0