hur mycket serienörd är du?

Biibii utmanade mig, hmmmmm ser lite illa ut, värsta TV nörden men nu var det minst ett avsnitt man skulle redovisa och jag lovar jag har inte följt hälften men minst ett har jag i alla fall spanat in.
Lost, DH, Grey´s och Heroes är serier som jag helst vill följa. SATC- boxen har jag och spanar in även den när tid finns.

Ni då, hur står det till med Tv-tittandet, hoppa på utmaningen ni med om ni har lust...

Tv-serier du har spanat minst ett avsnitt ur:

[x] Gilmore Girls
[x] Grey's Anatomy
[ ] Prison Break
[x] Desperate Housewives
[x] OC
[x ] One Tree Hill
[x] Vänner
[x] Förhäxad
[x] 24
[x] Simpsons
[x] Scrubs
[x] CSI
[x] CSI Miami
[x] CSI New York
[x] Jordan Rättsläkare
TOTALT:15 - min poäng 14

[x] Joey
[x] Bones
[x] Dawson's Creek
[x] Heroes
[ ] House
[ x] Brothers and sisters
[x] Sex and the City
[ ] Navy CIS
[x] Lost
[ ] My name is Earl
[x] Ugly Betty
[x] Smallville
[x] Southpark
[ ] Stargate Atlantis
[x] The 4400
TOTALT: 15 - min poäng 11

[ ] The Office
[x] Two and a half men
[x] Spin City
[ ] Cold Case
[ ] Criminal Minds
[x] Baywatch
[x] Lilla huset på prärien
[x ] Dallas
[ ] Shark
[x] Tredje klotet från solen
[x] Law and order
[x] Våra bästa år
[x] Sabrina Tonårshäxan
[ ] Malcolm - Ett geni i familjen
[x] Alla älskar Raymond
TOTALT: 15 - min poäng 10

[x] Ghost Whisperer
[ ] 8 simple rules
[x] Svensson Svensson
[ ] Lizzie McGuire
[x] Sunset Beach
[x] Magnum
[x] VIP
[ ] Stacked
[ ] Myggan
[ ] Vita huset
[x] Advokaterna
[x] Ally McBeal
[x] Las Vegas
[x] Xena
[ ] Entourage
Totalt: 15 - min poäng 9

[x] Will & Grace
[x] Beverly Hills
[x] Sjunde himlen
[x] Dharma & Greg
[x] Fresh Prince in Bel Air
[x] Skilda Världar
[x] Nanny
[x] Tre Kronor
[x] L-word
[x] Vita Lögner
[ ] Andra Avenyn
[x] Rederiet
[x] Hem till gården
[ ] How I met your mother
[x] That 70's Show
TOTALT: 15 - min poäng 13

[x] Alias
[x] Seinfield
[ x] Glamour
[x] Huset fullt
[ ] Mitt liv som död
[ ] The Shield
[x ] Close to home
[x] King of Queens
TOTALT: 8 - min poäng 6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0