godmorgon därute

image1094
Måndagar brukar inte vara något vidare men gårdagen var en riktig höjdare. Strax innan middagsdags åkte jag till 
IKEA och fick med mig ett luddigt gulligt fårskinn att ha i vagnen, ett litet bord, småprylar, en julklapp och så mera förvaringslådor (kan aldrig få för många).

Enda missödet var att jag hade glömt VISA kortet hemma men mannen kom till undsättning och tjejen i cafékassan litade på att jag verkligen skulle komma tillbaka och betala för fikat, vilket jag så klart gjorde. Lite pinsamt kanske men jag tog det lugnt och fick inte det minsta blossande kinder när jag stod vid kassan och skulle betala utan vare sig kontanter eller kort i plånbok. Tur att jag inte hade glömt att ta med mig mobilen i alla fall, då hade det blivit lite jobbigare.

Bild: Oj kanske inte skulle lagt in denna bild med tanke på rådande pälsdebatt.

Kommentarer
Postat av: AnnaSv

Hahaha! Tur att det gick bra! =)

Skulle oxå behöva många lådor, känner jag....

Kram,
Anna

2007-12-04 @ 10:48:36
URL: http://annasv.blogg.se
Postat av: mia dh

AnnaSv: Ja en himla tur, hade inte varit så kul att få lämna tillbaka ikat där i kön:)

2007-12-05 @ 08:42:31
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0