"försiktigt optimistisk"

image1163
På kvällen, när det grå och trista inte syns är det riktigt vackert i förorten i Stockholm. Näe jag bor inte här men gjorde ett besök när vi skulle handla, välkommen hit sade den förorten till  mig i alla fall.
Nu packar vi och är "försiktigt optimistiska" (mitt favrituttryck) om att kunna bege oss iväg för julfirande i Norrland i morgon. Lägenhets- och kattvakt har vi ordnat, alla är beredda på att vi kommer men man vet aldrig och vill inte ta ut något i förskott innnan vi verkligen är på väg. Det ser dock lovande ut.

Nu ska jag göra en slabbig hemma-huskurs-hårinpackning, ha det gott.

Ni då? Har ni fått julledigt nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0