veckan som gått...

Veckans:

Sämsta: Måndagens vidriga besked som påverkat oss alla hela veckan
Luddigaste: Mina inlägg pga händelsen ovan
Tjat: Rösta på mig, rösta på, mig, rösta på mig, rösta på mig BloggRegistret.se
Bästa: Familjen och alla fina vänner
Väder: Tropisk hetta
Bloggkompis: Jessica, nice blogg som jag läser ofta, skriver om familjelivet i Tyskland, om lite av varje
Skitigaste: Rörmokaren och våra rör
Mest använda: Bordsfläkten
Premiär: Kräftor
Födelsedagsbarn: Mannen
Joggingturer i antal: 3

Kommentarer
Postat av: Jessica

du är ju för söt! läser ju din också varje dag (flera ggr dessutom). nu ropar stranden. ha en bra dag!

2007-08-13 @ 11:11:18
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: mia dh

Jessica: Hoppas du haft det toppen, men jag lär ju bli varse när jag tittar in hos dig:)

2007-08-13 @ 22:15:28
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0