välkommen in i stugan

125198-828
Kom in! Här är alla välkomna, igår var det jag, sonen, mannen och min mamma som hade det mysigt i stugan. Idag har även min svärmor anlänt och kanske att morbror dyker upp i morgon.
 
Här i köket är det nästan som om tiden stått stilla, några få möbler har bytts ut eftersom vi är många som nyttjar stugan.  På väggen tickar den gamla klockan, precis som den gjorde när jag var liten och när min mamma var liten. Besökare brukar störa sig på tickandet men jag och min mamma är väldigt förtjusta i den och det första vi gör när vi anländer är att dra upp klockan och ställa in tiden.

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Fasiken att det är så långt dit för mig. :)
Ser ultramysigt ut.
Kram

2007-08-25 @ 21:35:10
URL: http://samira.webblogg.se
Postat av: mia dh

Samira: Ja det är ju inte nästgårds precis:)

2007-08-26 @ 15:18:40
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0