utmaning 7 fakta...

Bibii, Jenny & Jennie har utmanat mig så är det väl dags, några har 8 fakta och några 6, bara för det tar jag 7 då...

Utmaningen går ut på att man ska skriva 6-8 fakta/vanor om sig själv och så utmana vidare så klart. Jag utmanar er alla bloggare vidare och nyfiken som jag är får ni gärna meddela mig att just ni antagit utmaningen...

1. Jag är både socionom och damskräddare.

2. Jag lider av lättare bacillskräck och förfäras över hur dåliga folk är på att tvätta sina händer. Hua för allmänna toaletter 

3. Jag snusar portionssnus som en besatt.

4. Är helt galen i dyra väskor och skor men är dock så pass sansad att jag ej ruinerar familjen på grund av mitt kostsamma intresse.

5. Har en märklig humor som min egen mor förstår allra bäst eftersom hennes är lika egensinnig.

6. Jag är sämst på att hitta försvunna saker hemma och det är "aldrig mitt eget fel att de försvunnit".

7. Har ett lugn och tålamod som få men väck inte den björn som sover eller reta mig inte för länge  för jag har ett hiskeligt hett temperament när någon gör mig orätt. 

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Hihi jag snusar också :) General portion...

2007-08-28 @ 18:49:03
Postat av: mia dh

Blingbling: :)

2007-08-30 @ 14:37:41
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0