tillbaka i stan...

Ines patchwork leather bag large viewSimple leather pumps large view
Så härligt att vara tillbaka i stan igen, vädret suger men vad gör väl det. Hela familjen fick sig en efterlängtad dusch och så har vi bjudit in oss själva till svägerskan med familj. Nice och min "hemliga" plan gick i lås eftersom det alldeles nyss bjöds på smarrig middag.
Ikväll ska det seriöst jagas hotellrum, ska sätta mig vid telefonen alldeles strax. I morgon blir det en shoppingdag och det ser jag verkligen fram mot.

Hoppas ni har det riktigt gott, det har vi...

Bild: MarcJacobs och Louboutin från net-a-porter, inget jag kommer att shoppa i morgon direkt...

Kommentarer
Postat av: fia

gillar väskan .. gissar på att den inte är billig ..

2007-08-30 @ 19:50:00
URL: http://ajaxen.blogg.se
Postat av: mia dh

fia: nope, svindyr, ? 1 190, på tok för mycket för mig...

2007-09-01 @ 11:02:59
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0