morrn morrn

Igår hade maken hand om sonens nattning, jag hörde dem en kort stund sedan somnade jag själv, vet inte vad klockan var men vid 19.30 kanske. För en nattsuddare som jag är detta väldigt ovanligt men det konstigaste av allt var att jag inte kände mig piggare i morse. Kanske har jag drabbats av någon slags tröttsjuka, jag tror dock starkt på att jag kommer att känna mig pigg idag och kommer varva tråkuppgifter (tvätt och städ) med lite roligt (shopping och packning).
En kopp kaffe till, därefter tvättstugan...
125198-791


Kommentarer
Postat av: mezzie

Det är inte allt för ofta som jag INTE somnar till en stund när jag nattar Lillan kan jag lova :-P
Hoppa sdu får en underbar dag,
jag ska bara göra absolut ingenting torro jag bestämt ;-)
Mannen är borta och jaa vad säger man
När kattne är borta så dansar musen på bordet ;-)
Kramar i massa!

2007-08-17 @ 09:26:15
URL: http://mezziesplats.blogg.se
Postat av: mia dh

mezzie: Ha det gott:)

2007-08-17 @ 12:30:23
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0