inte så lyckad jakt...

Min presentjakt gick inget vidare idag dessvärre. Trodde att jag skulle få det avklarat men icke. Bara massa röriga reor i butikerna. Har inget emot att det är billigare men när allt ligger huller om buller blir jag bara förvirrad.
Det jag var ute efter fanns inte heller så nu får jag hitta på annat.
Det är mannen som blir ett år klokare så något speciellt vill jag allt hitta på.
Men det är sommar, det är varmt och ankorna i parken blev glada över att få kex...

Jo "bloggmästaren" här fick en fråga hur man röstar på Blogg registret och helt ärligt så vet jag inte. Någon som vet som har lust att förklara kanske?

Uppdatering,
vet inte om jag blivit så mycket klokare  men det är alltså på länken till vänster "Blogg registret rösta på mig" som man ska trycka på och jag verkar i nuläget ha plats 28. Tror att man  kan gå in där och ge betyg mm.
Hmmm vet inte riktigt om jag har lust att få mitt Bloggpladder betygsatt men jag avvaktar så får vi se. Tack evans hur som haver och så ska jag rösta på dig med:)

  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har fått reda på hur man röstar på dom i listan där skulle man klicka på statistiken tror jag och lämna betyg. När man söker på dig finns inte den funktionen... Hoppas ngn kan ge svar! HUr ofta ska man rösta?Är det per dag,vecka eller månad? Kan man rösta hur många ggr som hellst?

2007-08-06 @ 16:20:53
URL: http://wagen.blogg.se
Postat av: evans

För att rösta på bloggregistret är det bara att klicka på länken, dvs den ikonen du har lagt längst ned i inlägget. Om du vill kan du även göra en egen länk, där du skriver typ "Rösta på mig" och länka den texten till bloggregistret.se. Eftersom du har lagt in bloggregisterikonen på din blogg, så kommer en sådan länk att registreras som en röst på dig.
Nu ska jag rösta på dig :)

2007-08-06 @ 16:21:24
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: sanna

Hmm

2007-08-06 @ 17:20:55
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: mia dh

Jenny: Jo men jag hittade mig själv på listan, vet inte hur ofta man får rösta. Men rösta på;) Ha det gott...
evans: Tackar för info:)
sanna: Ja just det...

2007-08-07 @ 08:45:18
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0