gårdagen...

125198-812
En super soft förmiddag och intensiv eftermiddag & kväll igår:
Långpromenad in till stan
Stötte på svägerskan, söta C och deras små bebisar
Åt Svergies godaste mjukglass på torget
Tittade in på Mias Lustgård som är = en orgie av Cult Design prylar
Sonen vägrade dock vara där inne (så jag måste dit själv igen)
Långromenad tillbaka till mami
Fixade i ordning en cykel, i Umeå cyklar alla och det finns cykelbanor överallt
Jag och liten gosse cyklade till min mysmorbror på middag
Stannade lite för länge men tiden går fort när man har roligt
Cyklade hem till mami igen...

Väl hemma somnade sonen bums, jag kunde inte låta bli att färga håret fast jag egentligen borde skona det från den behandlingen. Även om det kanske bara är jag som ser de grå så vill jag inte känna mig som en gammal silverrygg, håret föll inte av och det blev ett OK resultat.

Kommentarer
Postat av: Jenny

kan du inte visa håret? Spännande att få se... Vilken nyans tog du?

2007-08-22 @ 09:41:50
URL: http://wagen.blogg.se
Postat av: mia dh

Jenny: Nämen duger inte den bild jag lagt in, den som blev så bra;)
Färgen är den på bilden, kommer inte ihåg vad nyansen heter men med den så blir det lite ljusare än vad jag egentligen har.
Ha det gott:)

2007-08-23 @ 23:41:03
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0