söndag

125198-412
Bild: Ben & Jerry's

Det får vara nog nu,  dagarna har flutit ihop i ett enda kaotiskt virrvarr. Allt är fortfarande en röra. Men jag tänkte att om jag hetsbloggar ett inlägg för varje dag så kanske jag bloggar ikapp mig själv, så jag vet vilken dag det är idag. Vi får se here we go...

Söndagen den 22 april var en av de värre dagarna på länge, chock, förvirring, besvikelse, upprörande, irriterande, hån, kaos, tomt, frågor utan svar och noll timmars sömn. Och man ska inte ställa in Ben & Jerry's glass i kylen efter att ha fått i sig en sked för då går den inte att äta sedan...

"Den som ler när det går honom illa har redan tänkt ut vem han ska skylla på."

Kommentarer
Postat av: Biibii

Åh den glassen.... tur att ni kan få tag på mer! slurp. Å sen är glass bra mot det mesta! Har hört att det är vetenskapligt bevisat....öhm....kramis

2007-04-27 @ 17:16:05
Postat av: mia dh

Biibii: Ja fast detta var inte alls lika go som "kakdegen".

2007-04-27 @ 23:46:06
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0