puh

Då så har mannens mor åkt hem, sonen kommer nog att bli lite ledsen eftersom han tycker så mycket om henne... Dagarna och helgen har flutit på hyfsat, dock känner jag mig inte så väl till mods, har fjäskat som f*n för att helgen skulle passera förbi så smidigt som möjligt.
Känner mig som en korkad anka som envingad simmar runt runt utan att ta sig fram... Det spelar ingen roll hur jag gör mig till "felen" hittas ändå...
Det enda jag vet är att jag inte tänker genomgå detta i mitt eget hem igen... Hur det ska lösas har jag ingen aning om, men att fjäska så att jag nästan kräks på mig själv kommer aldrig hända igen...

Bild: en Googlad Puh

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Jaooo halouuuu! Vill ni ha besök igen? Jag tänkte komma och besikta garderober och ytor under badkar samt i lilla lådan längst nere i ugnen. Näääääeeeee alllerrr! Jag är bara så sugen på att komma och våldgästa er! Vi får hitta nån helg som passar alla! kramis Biibii

2007-04-02 @ 21:35:14
Postat av: Mysla

Nej fy! Fjäska för svärmor är ett big no no! Stå på dig och kasta ut kärringen istället. Det känns mycket bättre mot dig själv. Dessutom kan ingen i din familj påstå att det är bättre att du tiger still eftersom deras mamma(eller sambo eller fru) då mår dåligt och inte orkar med som hon borde.
Sköt om dig!
//Mysla

2007-04-02 @ 21:42:28
URL: http://mysla.wordpress.com
Postat av: Mira

Skönt att du kan få andas ut nu... till nästa gång! ; )

Ha en trevlig afton, kära du, och njut av lugnet!

Det förtjänar du.

Stor kram!

2007-04-02 @ 21:57:49
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Rebecka

Nämen fyy vad jobbigt det låter, att trippa på tå i sitt eget hus... :(
varför är hon så elak mot dej??
Jag tycker du gör helt rätt i att pysa iväg nästa gång, det är ju inte rättvist mot dej!

Ha det fint, kram

2007-04-03 @ 01:12:06
URL: http://veronna.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad skönt att det är över. Synd att behöva må så dåligt pga henne. Nästa gång hon kommer kan du boka in en spa-helg tycker jag :) Själv har jag slutat fjäska vilket iofs resulterat i att de inte kommer hit alls. Eftersom vi inte har några barn så går ju det bra, det är värre för dig. Men som sagt; passa på att resa bort nästa gång :) Kramar!

2007-04-03 @ 08:25:09
URL: http://lindasplace.blogsome.com
Postat av: mia dh

Svägerskan: Du är alltid välkommen, när som helst. Kram

Mysla: Porta vore något, svårt eftersom barnbarnet gillar sn farmor :)Men no more fjäsk det är ett som är säkert...

Mira: Kramas tillbaka :)

Rebecka: För att jag gift mig med lillprinsen och snott med mig honom till Stockholm kanske? Ingen aning faktiskt...

Linda: Jag har fjäskat färdigt, vi får hitta på något helt enkelt...

2007-04-03 @ 10:34:58
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0