priser som tickar nedåt, farligt, farligt...

125198-411
Bild: Smycken från Zylber

Näää vilken jobbigt farlig sida, har försökt undvika den i det längsta (för jag vet att jag inte kommer att låta bli) men efter alla bloggares värvningsraggningar här och där så har även jag varit där.
Jag gillade dessa två armband direkt, vill ha, men hade inte alls tänkt shoppa idag.
Dett skall dock vara de sista exemplaren, priset sjunker hela tiden, suck varför tittade jag in där. Nä nu ska det pysslas med annat, ska bara kika in en snabbis igen först...

Uppdatering kl 12.10: Hoppsan det stämmer verkligen att det var sista exemplaret, trodde det var en försäljningsgrej. Men det svarta armbandet kunde jag inte låta bli, är nu på väg hem till mig. Slutsumma 360:- inkl frakt, skulle egentligen fått lite ytterligare rabatt men av någon anledning uteblev den.
Vill du få 50:- i rabatt och samtidigt ge mig 50:- att handla för på Zylber? Lämna mailadress så fixar jag det...
BiiBii och Lärarinnan ni får mail direkt av mig och så gör ni som ni vill så klart om ni vill bli värvade eller ej...

Kommentarer
Postat av: Anna

det svarta var verkligen skitsnyggt!!
är svag för den typen av accessoarer själv!
bra köp!
kramar

2007-04-22 @ 14:34:42
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: mezzie

Jaa man fastnar där jäämnt :-S
Jag beställde ju ett halsband och ett par örhängen och häromdagen var det dags igen och beställa lite...

Men nu blev det lite till Lillans födelsedag lite armband och sånt som hon nog kommer gilla :-)

men det är liit efarligt och sitta och kika där finns ju massa man vill ha!

Ha en fortsatt trevlig söndag!
Kram

2007-04-22 @ 17:03:21
URL: http://mezziesplace.blogg.se
Postat av: nollattan

snyggt! lite hermesstuk över den tyckte jag!

2007-04-22 @ 19:34:04
Postat av: Biibii

Blev medlem så nu har du fått en rabattkupong!! Får se om jag åxå kan fynda!

2007-04-22 @ 21:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0