nu

 Mannen har dragit iväg för att se en gammal hårdrockspolare spela på en krog inne i stan. Kul för honom, jag hade ju mitt igår.
Själv ska jag ta och ringa en gammal tjejkompis och därefter glutta på film. Ingen av de filmer jag hade planerat att hyra fanns så klart inne så jag grabbade tag i "The lake house" så får vi väl se om det är något som duger åt hemmafrun. Annars passar smöriga lovemoovies perfekt när mannen inte är hemma.

Ha en mysig kväll...

Uppdatering efter att ha sett den: Konstigt men jag började jag tänka på svägerskan när jag slog igång filmen... Hmmmm kunde det vara så att hon tipsat mig om filmen tidigare? En alldeles underbar rulle, gillar detta paret ihop, knasig kärlekhistoria som sträcker sig över tid och rum. Gillar man kärleksslask så gillar man denna. Efter filmen hoppade jag in på svägerskans blogg och letade rätt på inlägget som jag glömt att jag läst och visst var det så att hon hade sett den och även gillat den hon med. Ja vi tycker ju lika i mångt och mycket så jag är inte förvånad.

Kommentarer
Postat av: Modesty Mia

Tack, kul att du tycker det!:) Hoppas det blev nån bra film. Aldrig fel att koppla av till en mysig rulle! Härliga skor du köpt förresten, så himla fint med converse!! Ha det gott! Kramis!

2007-04-21 @ 22:22:54
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Det låter som en mysig lördagskväll det oxå! Hoppas filmen var bra!

2007-04-21 @ 23:17:18
URL: http://absolutguldkant.blogspot.com/
Postat av: Mariakoden

Hoppas filmen är bra!!!
Du, vi hoppar över att fylla 40.... å 36+37+38+39 åxå....Bläää....
Kram från : Forever Young!!! =)

2007-04-21 @ 23:30:30
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Milla

HOPPAS du gillar denna film! Den är SÅ bra, och det har alltid funnits en magi mellan Sandra Bullock och Keanu Reeves, och filmen är mysvacker. Och min allra käraste Keanu är vackrare än nånsin. Han har varit min stora Kärlek sedan 1993 men än har han inte upptäckt mig .... hmmprf!

2007-04-21 @ 23:50:20
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: mia dh

Modesty Mia: Tack å kram

Mie: Ja jag gillar att vara själv ibland och filmen var toppen

Mariakoden: Men du, så gör vi, helt klart jag är på :)

Milla: Jag gillar den hur mkt som helst. Men vilken Keanu som inte funnit dig ännu :)

2007-04-22 @ 00:28:39
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Svägerskan

Den var bra! Tror till och med M tyckte om den! Han somnade inte iaf! fniss!

2007-04-22 @ 16:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0