i påskägget

125198-362

Har svårt att låta bli diverse utmaningar så självklart hoppade jag på en om vad man vill ha i påskägget som hittades hos  Maria.

Helt ärligt så nöjer jag mig med godis i ägget,
men när jag "lix" tar mig tid till detta så kan jag väl lika gärna vräka på en aning...
Ett hus i norrland skulle jag inte tacka nej till (nu har vi dessutom börjat prata sommarhus eftersom det är trögt med jobb däruppe, suck). Diamanter är aldrig fel, Chanel i öronen och en rosa diamantring på fingret-Ja tack! Gucci glajjer tackar väl ingen nej till. Ett par helt onödiga (för mig eftersom jag inte är en partyprinsessa längre) skor från Loboutin bara för att de är så underbart vackra. En Burberry sidenscarves vill jag gärna ha i garderoben och så skulle jag gärna få ett presentkort på Co Stockholm där jag skulle frossa i makeup och hudvårdsprodukter...

Men som sagt godis duger så bra för i egentligen har jag allt som jag behöver just nu i påsk, min man och min underbara son...

Se så hoppa på utmaningen om du inte har för dig annat denna härliga påskafton...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Mia. Gud vad glad jag blev över din kommentar. Den rörde inget viktigt men var så kul att någon förutom de vanliga kommentera. Tack för att du titta in på min blogg och välkommen tillbaka. Kram och glad påsk

2007-04-07 @ 14:17:48
URL: http://fremah.blogspot.com
Postat av: mia dh

Johanna: Detsamma :)

2007-04-08 @ 10:14:14
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0