2 saker jag aldrig brukar göra

image400
Bild: På ett armband som jag är mycket förtjust i, har kanske till och med haft med det förut, jaja men det tåls att visas igen i så fall.

Jag stör mig lite på mina 2 dåliga dagar, rätt så ordentligt faktiskt. För vet ni jag har varit med om så mycket elände som varit så mycket värre. Så jag har nu beslutat för att själv vända den negativa energin och sluta gnälla. Sent igår kväll när jag satt och klurade kom jag på att (förutom att försöka hinna med lite tröstshopping) så ska jag under dagen göra minst 2 saker som jag aldrig gör annars. För att? Bara därför att jag tror att det skulle vara, tja lite, äh bara därför att!

Och vad blir det då för nåt som jag aldrig gör annars ? En lyxig spa dag kanske? Eller en tripp till Skansenakvariet för att klappa spindlar? Eller en snabbresa till Paris?
Nope, inte alls även om jag inte skulle tacka nej till var sig spa eller Paris. Klappa spindlar nej där går gränsen huva vill inte förstör ännu mer. 

Nr 1. Jag ska så tidigt som möjligt snubbla iväg med sonen till kyrkan, be en bön, tända 2 ljus och låta liten skrika allt vad han orkar (tror inte han gör det men det vore allt bra kul) och tacka ja till en slags "dopefterfest" som vi är bjudna på.

Nr 2. Jag ska spela på nåt, hästar kanske, kan man spela på hästar en Torsdag? Jag menar har man haft sämsta lyckan på 2 dar borde man väl vinna på den tredje...

Ja det var mina stora förmiddagsplaner... Ni då alla smygläsare? (jodå även jag läser den egna statistiken så jag vet att ni finns)

Berätta nu vad ni har för er denna dag?

Kommentarer
Postat av: Marie B

Jag är en smygläsare :-) Brukar kolla in på några bloggar när jag har en stund över på jobbet. Din blogg har jag följt ett par månader utan att kommentera. Jag tycker att du skriver bra och lämnar ut precis lagom mycket om dig själv. Dessutom verkar du vara en hejare på att laga god mat!

2007-04-19 @ 08:41:41
Postat av: malin

Hoppas du får en bra dag vad ni än hittar på ;0)

2007-04-19 @ 08:54:03
URL: http://malinsmirakel.blogg.se
Postat av: Linda

Jodå, du kan spela å både trav och galopp idag! Bara att välja och vraka bland loppen ;)
Själv ska jag "bråka" med lönsamhetskalkyler och täckningsbidrag, huahua!
Kram!

2007-04-19 @ 09:37:22
URL: http://lindasplace.blogsome.com
Postat av: mezzie

Jaa,eftersom regnet öser ner så blir det inne och fixa lite plus dagliga pluggerit :-)
Hoppas nu du får till nåt bra på travet ;-)
Kram

2007-04-19 @ 09:50:53
URL: http://mezziesplace.blogg.se
Postat av: Mira

Lite mer packning, samt storhandla. Det ekar i kyl och frys.

Ha en superduperdag!!

Och du... nu finns det lite foton!! ; )

2007-04-19 @ 11:07:26
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Hemmamamman

Softar soft. Passar på när man kan vara inne med gott samvete. Kallt och regnigt ute.

:O)

2007-04-19 @ 11:48:20
URL: http://hemmamamman.blogg.se
Postat av: "Mannen"

Go for it frun, gör vad som faller dig in en sån här dag. Nu ser vi fram emot helgen........:)

2007-04-19 @ 12:15:10
Postat av: Lotta

Dricker te på altanen i strålande solsken, jo vi har sol i Boden, massor.
Sedan bär det av ut på stan för pakethämtning och lite shopping. Ha en bra dag o lycka till med totto spelet, ha ha ha.

2007-04-19 @ 13:05:48
Postat av: Anonym

Dricker te på altanen i strålande solsken, jo vi har sol i Boden, massor.
Sedan bär det av ut på stan för pakethämtning och lite shopping. Ha en bra dag o lycka till med totto spelet, ha ha ha.

2007-04-19 @ 13:06:08
Postat av: Milla

jobbat jobbat och jobbat har det varit här hemma hos mig, men jag har hunnit blogga lite också!

2007-04-19 @ 15:32:17
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: mia dh

Marie B: Vilken fin kommentar, tack å vad kul att du hänger här, ha det gott...

malin: Tack och det blev en helt OK dag

Linda: Det blev DD och V65 i och en maskin som fick välja åt mig

Mira: Å jag har kikat, kram

Hemmamamman: det gör du rätt i :)

Mannen: Jahaaaaaaa du är en smygläsare ändå, jag visste det :)


Lotta: Låter som en toppendag :)

Milla: Kommer å hälsar på senare :)



2007-04-19 @ 20:24:57
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0