Halloweenparty för hela familjen

Snart är det Halloween...Jag är inte så himla förtjust i att klä ut mig men är det dresscode så är det & det måste man respektera. Det som kan vara bra om man nu måste spöka ut sig är att se till att välja en maskeradoutfitt som även går att använda vid senare tillfällen.
Jag är inte bjuden till något maskeradparty men för er alla andra så kanske detta vore något. En maskeradutstyrsel för hela familjen som The Addams Family. Har du inget passande hemma så kan du ta en shoppingtur till Hm& Skopunkten för billigaste maskeradoutfiten.
125198-26Bilder: HM & Skopunkten

Har du någon flådig nyårsklänning hängandes i garderoben är det väl utmärkt att damma av den och bli Morticia. Annars var min tanke att föreställa Wednesday, då man ofta har en vit blus, kort svart klänning, strumpisar + svarta skor hemma. Om inte så kan du finna alla kläder på  HM & skorna på skopunkten.

För honom är det bara att plocka fram kostymen för att likna Gomez, har han "vuxit" ur den så finns outfiten på HM och skorna på Skopunkten.

Om lillen får följa med så blir en randig tröja, svarta strumpor & skor, samt shorts eller uppkavlade byxor toppen för att likna Pugsley. Allt på HM & skopunkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0