Väldoftande julklappar till hela familjen

125198-30Bilder: se länkarna nedan
Lite julklappstips är väl aldrig fel...Här några som doftar gott, både billiga & lite dyrare.
Till henne en härlig bad/duschgele från Decleor 335:- på Hudoteket, efter badet känner man sig härligt avslapnad. Klassikerdoften Clean, här en eue de toilette är något jag gärna vill finna bland mina paket, 498:- på Blush.
Till honom en väldoftande och billig duchgele från Nivea. Finns i de flesta större matbutiker. Parfymen Baldessarini Del Mar från Hugo Boss 495:- på Beauty Planet gillar jag helskarpt. Den doftar fräscht men ändå inte för svagt.
Mildare dofter till den lille, päronduschgele, hallon balsam/shampo & persiko skumbad låter godis i mina öron, allt från Barnängen. Parfym till barnen skippar jag, de blir nog gladare över ankor i badet istället. 6 djävulsankor för 115:- på Bluebox.
Härliga handdukar i underbar kvalité till hela familjen från Mille Notti från ca 69:- styck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0