Som om gårdagens lista inte räckte...

En lista idag igen... som utan problem snoddes av Mira (tjuvar det är vi allihopa, allihopa...Å niii med... å niii med)

Namn:
Mia
Smeknamn: MiaMaria
Födelsedag: April
Födelseort: Umeå
Ögonfärg: Grön/bruna
Hårfärg: Mörkbrun
Pluggar: Nix
Familj: Javisst, maken sonen & alla övriga i norr

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Ja ännu har inga vanföreställningar dykt upp
Gnälla: Dessvärre händer det & jag avskyr det som pesten
Skrika: Händer väl men inte ofta
Sova: Alldeles för lite
Ha ångest: Japp, säg den mamma som inte har det
Skada dig själv med flit: Nej låter inte lockande
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Det var länge sedan
Drömma mardrömmar: Yes
Drömma sexdrömmar: Yes
Ta droger: Ja rökheroin.........Nej Nej Nej det är inget för mig
Försöka vara annorlunda: Oj... nej... men det kanske jag borde för å passa i "normalitetsmallen"
Klä dig i svart: Jabbadabbadooooooo
Gå till kyrkan: Senast i oktober (dop)
Gå i skolan: Nej
Röka: Inte längre
Ha sex: Ja faktiskt det också
Ljuga: Nej helst inte
Hata folk: Finns så många andra ord som är bättre än att hata
Lita på folk: Ja alldeles för ofta

VEM...
Saknar du: Hela släkthögen uppe i norr
Vill du döda: Alla fästingar
Rörde dig sist: Lilleman
Vill du slå: Ingen.
Kysste dig sist: Igår, mannen (den stora)
Vill du kittla: Persbrandt
Kramade du sist: Lilleman
Vill du prata med: Min mamma
Skrek du på sist: Troligen mannen
Vill du vara som: Mej själv
Sårade dig sist: Säkert mannen där också
Vill du bli galet full med: A & fira hennes körkort
Gjorde dig riktigt glad senast: Ja men så klart lilla 2-åringen
Fick du sms från senast: A
Ringde dig senast: Mannen

Kommentarer
Postat av: Käthe

Den snor jag. :)

2006-11-28 @ 22:54:26
URL: http://kathe.blogg.se
Postat av: Mia

Käthe: Ja gör det så kommer jag och spanar hos dig

2006-11-29 @ 07:14:03
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0