Resa till Sveriges framsida (eller var det inte framstjärt?)

Igår var en konstig dag, fick liksom ingenting vettigt gjort, även om jag hade tänkt fixa så mycket.

Har i alla fall velat fram och tillbaka men till slut så bestämde jag mig för att jag sååå gärna vill vara med på Miras bloggbira.



Ja inte var det någon tvekan om att jag ville fara men det är lite annat viktigt på gång som kan krocka en aning.
Men efter snack med mannen, som styr upp ifall krock skulle ske, så blir det en tripp till Göteborg!
Shit... var ju hur länge sedan som helst sedan jag var där, typ 15 år sedan, så det är väl på tiden...
Att åka till Sveriges framsida eller var det inte framstjärt?

Nåja kul ska det bli i alla fall.

Tur att jag inte velade för länge för platserna börjar sina, men tror att det kan finnas kvar, det är bara att maila  Mira.

Ha det gott alla ni


Kommentarer
Postat av: Anni

Måste bara fråga... var köper du dina väskor. Har sett en Gucciväska jag vill ha... förlåt... måste ha, men den finns inte att få tag på i Sverige.
Är väskorna från DesignersLuxury och TheBagOasis äkta?

2006-11-21 @ 12:12:09
Postat av: Mia

Anni: Ooh snodde bara bilderna från sidorna du frågade om så jag har ingen personlig erfarenhet av att handla från dem.
Nu köper inte jag Gucci var & varannan dag direkt men var faktiskt inne på Guccibutiken i sthlm idag. Det var rätt urplockat, de får hem mer i dec & januari, man kan ställa sig på väntelista på vissa väskor. Hör med butiken om de kan ta hem den du är ute efter. Om det blir en Gucci för min del, kommer jag att köpa direkt från butiken.

2006-11-21 @ 21:17:42
URL: http://desperatahemmfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0