Rengöring

125198-99Bild: Apoteket
Var & hämtade ut alla foton, såå himla kul, bilder från när jag var gravid & lillen som nyfödd, dryga två år gamla kort alltså. Ja så det kan bli...
Innan vi skulle hem så gick vi in en snabbis på apoteket för att köpa rengöringprodukter. Jag köper oftast rengöringsprodukter på apoteket, tycker de duger alldeles utmärkt. Men allt blev helt fel såg jag när jag kom hem. Blev så stressad där inne eftersom sonen fick frispel av  turordningstonen där inne. Maaaaaaamaaaaaaaaaa grät han och krokodiltårar skymtades, jag raffsade ihop det jag behövde, betalade och skyndade mig ut. Väl ute blev allt bra igen, väl hemma blev det mindre bra när jag insåg att jag köpt fel ansiktsvatten och en rengöringskräm som jag inte provat förut. Ja det är absolut inte hela världen men jag gillar toner utan alkohol och jag köpte med.

Snart måste jag väcka den lille så han kan somna sedan ikväll.
Ha de

Kommentarer
Postat av: jenny

jag köpte rengöringsvatten på apoteket för ett par dagar sen och är supernöjd!

2006-11-24 @ 22:05:20
URL: http://jennyk.blogg.se
Postat av: Mia

jenny:gokväll på dig :-))). Apoteket är toppen. Speciellt rengöringsgrejer & mkt annat. jag säger bara nässpray.

2006-11-24 @ 22:36:45
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0