Rea shopping

Ha ha som om jag skulle ha varit ensam på Debenhams, vet inte riktigt vad jag hade väntat mig men rea hysteri hade jag totalt förträngt. Tack och lov att jag lämnade lilleman hemma med sin padre.
Shit vad folk det var, armbågar knuff och puff och rörigt/tomt i makeup hyllorna... Uäk jag köpte lite småpylar - presenter sedan drog jag hem igen.
Jag är verkligen ingen reatjej, står inte ut med bufflandet.

Å i morgon är det fredag, den här veckan har gått så fort. Me love fredagar, ska softa hela helgen.
Ikväll blir det surr med Mammi och därefter Medium.

Kommentarer
Postat av: Mira

Nä. Usch för REA-tillfällen. Priserna vill man ha dock inte armbågarna.
Ha en trevlig kväll!

2006-11-09 @ 21:28:32
URL: http://miranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0