Måndag

Ny vecka, helgen har varit riktigt härlig trots uruselt väder. Kan inte begripa att jag fryser så mkt i denna stad trots att det inte ens är minusgrader på mätaren. Det måste vara fukten, som biter igenom allt.  Måste ha en ny dunkappa/jacka så jag inte fryser bort, den nuvarande är vit & jag är så trött på att den får en sunken ickevit karaktär efter några vistelser utomhus. Tänk vad många jackor jag skulle kunna ha köpt för alla ggr jag lämnat in på kemtvätt.

Köpte söndagsbilagan igår, pga Persbrandt som enligt löpet skulle berätta allt. om senaste årets kärlekskarusell..jo tjena... som vanligt pladdrar han mkt men inget om det snurr som rådde.

"För det första är det ingen annan än Maria och jag och Sanna som vet vad vi hade för relationer just då och jag kommer inte att tala om det heller, av hänsyn till dem"
(Aftonbladet Söndagsbilagan 5/11). Det var Persbrandts egna ord om det som hänt, mkt informativt... Äh jag ska väl inte va så himla nyfiken och det är väl ändå för väl att Persbrandt , Maria och Sanna vet vad dom hade för relationer. Vi får nöja oss med det... Och jag ska inte gå på några fler "Nu talar han ut" löpsedlar. Och varför bry sig om Persbrandt... hmm jo för att han är odrägligt charmerande.
                                                                                 125198-51
Ha en bra måndag alla ni

Kommentarer
Postat av: Mira

Att hitta kombinationen SNYGG, VARM, PRAKTISK jacka, verkar stört omöjligt. Själv har jag hur många som helst. För speciella tillfällen. Inte en enda för en riktigt kall dag. De dagrana lånar jag gubbens jackor och ser sedermera ut som en Michelingubbe.

Persbrandt, kan man inte få nog av. = )) Hur lite det än må stå om honom, så är det lika intressant!
Ha en bra dag och glöm inte långkallingar!! ; )

2006-11-06 @ 08:31:57
URL: http://miranilsson.blogg.se
Postat av: Mia

Mira: Ha en bra du med

2006-11-06 @ 13:17:09
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0