Gårdagens film

125198-57Bild. se länk

Nej det blev inte den film jag var ute efter, ingen film som sätter några djupare spår eller som man blir smartare av...
Men Bandidas är helt ok som kvällstidsfördriv om man behöver något att fördriva tiden med. Jag smålog några gånger både för att den var lite småkul men även för att den periodvis var en aningens töntig.

Suktar man efter att se Penelope & Salma i sexiga outfits och urringade kläder så är denna film ett måste. Hyr du denna rulle får du se de båda tu, pangpanga, råna banker, hämnas & göra armhävningar i urringade "wet blouses".
filmbetyg 3

Kommentarer
Postat av: Mira

Filmen verkar pass mig! Jag gör inget annat än lipar i filmer annars! För den är väl inte ett dugg sorglig misstänker jag!?
Trevlig afton!

2006-11-07 @ 19:48:16
URL: http://miranilsson.blogg.se
Postat av: Mia

Mira: Ne tror inte du kommer att lipa till denna film även om det till en början är tufft för tjejerna, men dom måste ju ha något att hämnas för...

2006-11-07 @ 21:38:09
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0