Ett julklappstips

125198-83

När jag nu ändå varit inne på Djurgården så passar jag på att tipsa om min favorit kok & bak bok från Rosendals trädgårdscafé.
I den finns allt möjigt smarrigt, matbröd, kakor, enklare rätter & julkrubb. Recepten är enkla vilket passar mig, fina bilder och små korta storys. En av mina favoriter är enkla kladdkakan och julköttbullarna. Köttbullarna har blivit en klassiker på mitt julbord, annars tycker jag inte det är något speciellt med meatballs men dessa är mmmm så goda.

Känner du någon som gillar att fixa sylt/marmelad & diverse roliga inläggningar (inget jag pysslar med dock) är denna bok en perfekt julklapp.
125:- på både adlibris och bokus.

Kommentarer
Postat av: carina

Jag rekomenderar denna bok Jag har den och den är helt underbar

2006-11-18 @ 22:39:06
Postat av: carina

Prova morotskakan MUMS

2006-11-18 @ 22:39:45
Postat av: Mia

carina: Det ska jag göra :-)

2006-11-19 @ 07:52:12
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0