En sån här ska jag ha!!!

125198-91Bild:www.personligalmanacka.se/

Så fort sidan är igång igen (har varit så många som beställt) så ska jag klicka hem en almanacka till mig och en till sonens farmor som det kommer att  stå...FARMOR på.
Den kommer hon att bli glad över. 
Bra att kunna välja färger, text och utformning av insidan så den passar ens behov. 225:- inklusive frakt är ett himla bra pris tycker jag. Hos denna flitiga bloggtjej hittade jag tipset.

Fariken att det alltid ska regna denna årstid... Vi ska nog förflytta oss ned till underjorden....tunnelbanan närmare bestämt och ta en liten tur in till stan i eftermiddag.

Ha de gott

Kommentarer
Postat av: Alena

Den kalendern har jag också beställt. Väntar med spänning på att se hur den ser ut i verkligheten. Ska dock ge bort den som present. Får nog beställa en till mig själv också känner jag.

2006-11-21 @ 12:49:31
URL: http://alenad.blogspot.com
Postat av: Mia

Alena: Ja jag tänkte först bara ge bort men så får det bli en till mig också. Så typiskt mig när det ska köpas presenter.

2006-11-21 @ 23:19:35
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0