Bredbandet fungerar

Ha haaa, det blev inget längre avbrott från cyberspace, nu funkar det igen, sicken tur för mig.
Fredagen susade förbi i väldans fart, mysfaktorn var på topp. Tycker förresten inte att vi gör annat (nästan) än att mysa på helgerna.

Frågor som "Jaha och vad blir det i helgen då?" besvaras alltid (nästan) med. "Jaa bara vara hemma och ta det lugnt (läs mysa)". 

Barnvakt hade vi, så jag och maken tillbringade fredagskvällen för oss själva en stund, länge sedan sist.

Ikväll vill jag se Da Vinci koden, har läst boken men inte sett filmen. Har aldrig tid att gå på bio, tyvärr. Fick biocheckar förra julen som inte kommit till användning, hmmmm, måste kolla om det är bäst före datum, så jag i alla fall kan ge bort till mer behövande.
125198-66

Kommentarer
Postat av: cleopethra

Jag har också läst boken, men inte sett filmen. Du får meddela om den var bra, det är så lätt att bli besviken när man läst en bra bok och sedan ser den som film. Hoppas, hoppas den är bra! :-)

2006-11-12 @ 00:39:26
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: Mia

cleopethra: Japp nu blev det an annan film men ikväll skall den nog kunna ses då jag står på kö. Rapport kommer...

2006-11-12 @ 10:34:16
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0