Barnvagn förbjuden!!!

 Bild: vår monstervagn, "knorren" ( fan lyckades köra på en stackars tant idag, förlåt)

Så har det shoppats lite...Julklappar kanske? Nej... till mej själv, stumpebraller i ull & overknee strumpor...samt lite annat. Vi har haft en härlig dag, förundrades & blev lite uppretad bara, men det gick över fort, som alltid.

Vi var på Kungsholmen en tur idag, naturligtvis med barnvagnen. Det regnade inte på oss så det var vi glada över. Skulle in i en liten butik & när jag gick ut därifrån såg jag en skylt på dörren där det stod att barnvagnar inte var välkomna i den affären!?!
Jag säger bara vilka idioter! Vad tror dom att jag ska släpa på skötväska, handväska & en tvååring så han inte river runt i butiken samt riskera att vagnen blir stulen bara för att få komma in i en butikjäkel.
Jag säger bara idioter till alla butiksägare som inte förstått vilken guldgruva mammor med barnvagn som dessutom är mammalediga. Mer shoppingsugna än den kategorin kan man ju leta eftter, så ni som inte vill släppa in oss med barnvagn...
Sorry men ni (butiksägare) förlorar bra mycket inkomst där...

Nu ska det drickas kaffe

Kommentarer
Postat av: Sofia

Stackars tant..hihi=) Åhh, vad gott med kaffe, snart är det fika..

2006-11-29 @ 14:21:34
URL: http://liteommig.blogg.se/
Postat av: Mia

Sofia: Ja verkligen, jag klappade henne på axeln (vilket inte uppskattades) & bad om ursäkt

2006-11-29 @ 21:01:15
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0