1/3 dels bitch, thats me... resten då?

I am 36% Asshole/Bitch.
Part Time Asshole/Bitch.
You may think you are an asshole or a bitch, but the truth is you are a good person at heart. Yeah sure, you can have a mean streak in you, but most of the people you meet like you.
Take the
Asshole/Bitch Test
@ FualiDotCom


Nä nån jättebitch är jag inte, är faktiskt riktigt snäll, men reta mig inte för då kommer monstret fram... Å ikväll hade jag tänkt visa mig från min bästa sida, bjuda mannen på god mat, ha en fin mysfredag helt enkelt. Så ikväll blir det bitchfritt.
Vad gör alla ni?

Testa dig du med här, hittade testet via Mira.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi sk aju ha besök!! ; ) Ha en trevlig afton och på återseende!
Kram!

2006-11-17 @ 18:42:21
Postat av: Mira

HERREGUD!!! Man kan ju tro att jag är full... Det var jag som skrev det ovan.... och det ska stå: Vi ska ju ha besök!!
Kram igen!!

2006-11-17 @ 18:43:35
URL: http://miranilsson.blogg.se
Postat av: Mia

Mira: Vet jag väl... finbesök å allt, hoppas du är lite full i alla fall. Kramis

2006-11-18 @ 00:23:56
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0