Vita Diorpennan

125198-125Bild: Nytagen

Så det kan bli ibland...
Helt slutkörd somnade jag igår på soffan före klockan 20.00. Mumlade något under kvällen om en macka men vaknade därefter i morse på samma ställe som jag somnat, nu med ett täcke på mig i alla fall.
Mannen hade försökt få mig att byta sovplats men gav upp och lade på mig ett täcke i alla fall...
Aj jo det känns i ryggen att jag sovit så hårt och tungt i soffjäkeln (annars har vi riktigt fina sängar så jag har mycket bättre allternativ att välja).
Hur som helst hann jag inte med mina kvällsbestyr vilket betyder att linserna ska ut... Så när jag vaknade såg jag verkligen illa, var alldeles rödögd och vilken befrielse det var att ta ut dem. Nu letar jag febrilt efter glasögonen, varför i helsicke vet man aldrig var man lagt dom senast.

Idag kommer jag i alla fall att använda min vita favvopenna från Dior, den gör sitt jobb mycket bra och ögonen ser genast mindre trötta och röda ut...
125198-126Bild: Tagen strax efter den ovan

Ha en bra morgon

Kommentarer
Postat av: Emilee

Verkar bra. Jag har en svart kajal från Dior och den lär ju vara ungefär lika bra :)

2006-12-09 @ 14:34:08
URL: http://emilee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0