Tillplattat hår

Min plattång är billig, bra och dessutom "bäst i test", vad nu som egentligen menas med det... Vadå för test och vilka har testat?

Jag har tjockt hår och har tidigare alltid retat mig på att det varit spikrakt... Men efter graviditeten eller redan under tiden som jag var gravid började håret ändra karaktär...
Ja inte blev det svallande vackra vågor nej verkligen inte men dock lite vågigt här och där...
Ibland ser det ut som om jag sovit med största delen av håret utsläppt men valt att fläta en smal variant snett på bakskallen och på morgonen släppt ut den igen. Näe det är inte så vackert direkt.

När håret ser ut så använder jag ibland min plattång, oftast struntar jag dock i det och står ut med oredan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0