sister in law

Jag är ju en aningens hemlig av mig när det gäller att meddela nära och kära att jag har ett alldeles eget relativt nytt intresse... Men det är ju jul... å då ska man vara snäll.. å det är jag idag.
Så denna dag bjuder jag min min alldeles egna sister in law... till min andra lilla värld... Bloggvärlden.

Välkommen kära svägerska, the one and only, du är den syster jag aldrig haft men alltid önskat mig.
Vad som än händer kommer du alltid att finnas hos mig, det vet du.
Du är en av de vackraste människorna jag vet, både inuti och utanpå. Sedan att vi har så förbaskat kul jämt när vi träffas är ju bara så wonderful...
Å du ibland tror jag att bröderna ödlerna blir smått frustrerade av hur tighta vi är du & jag när vi träffas.
Vi regerar...
God jul...
min favvotjej.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej bästa bästa bästa! Du vet väl att du betyder oerhört mycket för mej.! Jag får ju nästan en lilleskutt tår attack då jag läser ditt inlägg...kramii. Synd bara att vi får träffas så sällan! Och du, jag kommer att se till att jag ska ta en resa till dej så att vi hinner gå på stan o kika på allt möjligt som vi har pratat om.
kramii en gång till .!
Löv ju!

2006-12-27 @ 00:21:16
Postat av: Mia

Bea: Pöss på dig

2006-12-27 @ 08:29:09
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0