Sista inlägget för i år, vi ses i nästa!!!

Sista förmiddagen år 2006 "roade" vi oss med att besöka akuten, inget mer allvarligt än att ett nytt penicillin behövdes sättas in för att den lille i huset skulle bli fri från mardrömsförkylningen. Ååå vilken underbar kompetent läkare - äntligen.

Maken kommenterade att han tyckte jag var vacker 3 ggr under en timme, underbart, tack älskling.

Årets sista outfit bestod av favoritfärgerna svart och rosa tillsammans med vita och rosa juveler. Jag hoppas att det kändes att jag doftade jordgubb & champange från VS.

Sista middagen blev en utomordentligt lyckad tapasorgie tillsammans med god champange.

Kvällen och tolvslaget firas tillsammans med familjen samt min kära mami och makens mor. Nice, lugnt och trevligt.

Och så ska vi se bloggbesökande här hos mig den sista veckan slog rekord, över 500, hjälp så många å så roligt, tack alla ni för att ni väljer att återkomma till mitt pladdrande.

Löften inför nästa år:
*Att fånga varje dag
har jag blivit expert på så mitt nya motto lär bli något i stil med Persbrandts uttalande om att livet blir så mycket trevligare om man glider igen om det med ett smile. Fan vad jag ska smila nästa år, av glädje, av lycka, av kärlek och hånfullt mot dom som jäklas med mig..

*Att jag inte ska vara så himla nice mot folk som inte förtjänar det, de ska banne mig halshuggas med min giftiga tunga, så passa er :)

*En motionscykel ska införskaffas, fläsket ska bort och förvandlas till atletisk muskelvävnad... Njae men i alla fall att komma i form är ju en bra bit på vägen...

*Jag ska ännu bättre ta vara på mina underbara väninnor...

*Årets sista speciella hälsning skickar jag till Mira för jag ser verkligen fram mot den bloggbira som av henne anordnas framöver... Ganska snart faktiskt...

God fortsättning alla ni söta

Kommentarer
Postat av: cleo

Gott nytt år önskar jag Dig!

2006-12-31 @ 23:07:10
URL: http://cleopethra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0