Sanslöst shoppingbegär

Jag vet inte, kanske måste jag söka hjälp... Tycker att det borde lagt sig efter all shopping till jul, men jag tror det är förkylningspärsen som rår för det...
Att det enda som känns roligt nu är att shoppa, men självklart får jag skärpa mig för jag gillar inte riktigt den här "jag vill ha allt hela tiden" känslan. Herregud jag blir ju helt slut av trava runt i butikerna så jag ska hålla mig hemma, vila lite och sedan styra upp så vi får det så nice med mammorna som är på besök.
Idag ska jag dessutom försöka skicka ut mannen tillsammans med sin mamma så de får hitta på något bara de två.
En kopp kaffe till sedan ska jag sträcka ut mig i sängen medan maken leker med sin son. Förresten så har vi under några dagar plågats av uruselt kaffe och trodde det var något fel på kaffemaskinen men det visade sig var dåligt kaffe. En sort av Gevalia som var billig på affären, sur vidrig smak. Men nu har vi köpt det vi brukar så nu smakar det ljuvligt igen.

Kommentarer
Postat av: Sassa

Hoppas ni får en trevlig dag men gott kaffe!

2006-12-29 @ 07:47:31
URL: http://sas.blogg.se/
Postat av: Mia

Sassa: Tack detsamma :)))

2006-12-29 @ 14:02:26
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0