Nu är det fint i hallen i alla fall

125198-116Bild: Adventshall
Ja vilket skämt denna dag har varit... Skulle fixa i ordning inför advent, hade tänkt ha allting klart tills mannen kom hem från jobbet. Men inget ville sig idag, adventsstaken fungerade inte, ljusslingan till balkongen ville bara bjuda på en tredjedels ljus, den tog sig dock efter en stund så nu lyser det i alla fall på kortsidorna. Och ja så klantig var jag, att jag inte testade den först innan jag snirklade fast den utomhus.

Jag beställde i alla fall lite grejer med maken men det blev helt fel där med... Vita blockljus blev beiga med guldmönster, ljusslinga med färgade lampor blev en slinga med vita lampor och sedan fanns inte hälften av grejerna heller.
Jag har då bara skrattat åt "eländet", skrattat och känt mig som en riktig julpyntsamatör, yes thats me. Men i morgon tar jag nya tag, då ska det bli som jag vill ha det, så vi får fint till advent. Men i hallen blev det fin julstämmning i alla fall.

Go kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0