Mormor river bland klapparna

Så var hon här den underbara lilla mamman och även mormor... Så roligt vi kommer att ha det här under jul, på senare år har min mor kommit att bli en mycket god nära vän... Till skillnad från när man var en tjurig tonåring som inte hade vett att uppskatta sin lilla mami...
Men hon får igen nu med råge av både mig, mågen och barnbarnet.

Å gissa vem som var först att rusa fram till julklappshögen för att klämma och skaka på paketen... Jo den äldsta i huset, min kära mor.
Å jag som trodde lilleman skulle vara och riva bland paketen men han har varit så skötsam... Det är bara mormor man måste gömma klappar för...
Ha en riktigt god morgon... Kram

Kommentarer
Postat av: från hannahsthlm

Ha ha..ha en fin dag nu och håll mammsen BORTA från klapparna ;)!

2006-12-19 @ 11:43:34
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Mia

hannnahsthlm: Detsamma... å det ska jag göra

2006-12-19 @ 13:34:31
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0