Mission christmas is over

Jaha å då var julafton över... Å vad ska man hitta på idag då? Ta det lugnt, pilla på julklappar kanske... Sonen är ju besatt av sin röda lilla barnspis som han fick av tomten, så medan han leker med den så kan ju jag dra i dragkedjan fram och tillbaka, fram och tillbaka på min underbara Gucci Abbey...
Näe något roligare ska vi väl hitta på.

Jag vet garanterat vad maken kommer att pyssla med lite senare idag...
Jo det är  ju så att det är en teknikpryls affär som har öppet idag och börjar sin rea idag och då måste det införskaffas en DVD eftersom den gamla gått sönder. Vår lilla älskling här í huset valde för inte så länge sedan att putta ned DVD:n från hyllan under TVn där den stod. Så jag håller med det är inte så kul att hela tiden spana på film i sovrummet, speciellt inte eftersom jag har en tendens att  somna så gott och missa större delen av filmen.

Hoppas ni haft en riktigt härlig julafton...

Kram...

Kommentarer
Postat av: mezzie

Jaa,dessa spisar verkar varit en höjdare!
Bella blev verkligen överlycklig av sin!
Så nu får man massa mat som hon lagat ;-)
Kramar

2006-12-25 @ 09:40:02
URL: http://mezzielina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0